Tuesday, September 27, 2016

Forex 15 pitte per dag

Hoeveel Pips Indien Ons teiken per dag? Praat punte: Rig X bedrag van pitte per dag is onrealisties. Ons moet eerder fokus op ywerig volgende ons strategie. Handel met 'n voorsprong met behulp van beperkte hefboom moet 'n wins oplewer met verloop van tyd. Oor een keer per week ontvang ek 'n e-pos van 'n aspirant forex handelaar vertel my dat 'n deel van hul handel plan is die versameling van 'n konsekwente 10-20 pitte 'n dag van die mark. Of hulle kan net vra my voluit vir 'n strategie wat net maak 10-20 pitte per dag. Daar is 'n flagrante probleem in denke van die saak op hierdie manier. Nie dat dit & rsquo; s slegte doelwitte te stel, maar dit & rsquo; s slegte onrealistiese doelwitte soos hierdie stel. onrealistiese verwagtinge Die probleem met die opstel van 'n doel van X bedrag van pitte per dag is dat die mark verander elke dag en geen strategie sal wat in ooreenstemming wees. Ons moet die feit dat ons ambagte sal verloor het, verloor dae aanvaar. selfs verloor weke en maande. So probeer om te bereik hierdie soort daaglikse doelwit is besig om onsself vir mislukking voor ons selfs ons eerste handel te plaas. Nog 'n probleem met hierdie tipe doelwit produseer, is dat dit meer moedig handel in tye wanneer ons strategie is nie doeltreffend en minder gedurende tye wanneer ons strategie is meer effektief. Dink daaroor. As ons plaas 'n paar vinnige ambagte in die oggend en druk ons ​​& ldquo; pit doel, & rdquo; Ons kan vermis word op bykomende winsgewende bedrywe wat kan voorkom tydens ideale marktoestande. Ons is die beperking wat ons strategie kan verdien wanneer dit & rsquo; s goed werk. As ons eerste paar ambagte is ambagte verloor, dan sal ons moet meer ambagte te plaas om onsself te grawe uit 'n gat voor tref ons beswil teiken vir die dag. Die probleem is, as marktoestande is nie reg vir ons strategie, is ons gedwing om die besigheid (en plaas meer ambagte) wat kan lei tot 'n groter verliese. Eerder as om te fokus op die verkryging van 'n spesifieke aantal pitte per dag, moet ons fokus op wat ons kan beheer en wat & rsquo; s belangrikste. Fokus op wat & rsquo; s Belangrike So, wat kan ons beheer? Ons kan ons aksies te beheer; wat beteken dat ons kan ons strategie perfek te volg, met geen emosie of huiwering. Sodra ons 'n wen-strategie ontwikkel. Die laaste stap is die uitvoering van die strategie self. Ons moet vashou aan ons plan deur kry nie oorgerus wanneer ons wen en om nie weg van die plasing van die volgende handel wanneer ons verloor skaam. As ons glo dat ons 'n handel rand, die wen of verloor van elke individuele handel doesn & rsquo; t saak, dit & rsquo; s die proses wat saak maak. Geld bestuur is ingesluit in daardie sowel. Ons wil om wraak te handel vermy, of aanpassing van ons handel grootte in 'n poging om verliese te verhaal. Ons wil ook om te verhoed dat die verhoging van ons handel grootte net omdat ons 'n goeie lopie gehad en voel meer selfvertroue. Daar is 'n rede waarom ons besluit het om die handel grootte ons handel te begin met die handel, sodat daarby te hou. Die beste deel van die handel met 'n voorsprong is dat met verloop van tyd, moet ons verwag dat winsgewend te wees. Laat tyd in beslag neem sy loop Nadat ons ywerig volg ons strategie en is vol vertroue dat ons 'n voorsprong, die finale bestanddeel is tyd. Markte is nie konsekwent en nie sal jou dag-tot-dag resultate wees. Ons moet tyd vir die kans om te speel in ons guns. Dit beteken dat 'n strategie, net omdat dit 'n verlies van week / maand nie die storting. ELKE handelaar sal verloor strepe het. Dit is nie die skuld van die handelaar of die strategie, maar deel van die werk in hierdie veld. Weereens, die enigste ding wat ons kan beheer is die werklike uitvoering van ons handelsvennote plan. Tyd en die mark sal die res doen. Pitte teen winsgewende handel Gaan na 'n sekere aantal pitte per dag klink na 'n goeie plan toe ons eerste begin forex, maar dit is 'n onbekombaar doel. Die mark is nie bestendig genoeg uit te trek uit konsekwent wins dag in en dag. Wat ons nodig het is doelwitte vir dinge wat ons kan beheer, soos volg van ons strategie en uitvoering van dit foutloos. As jy belangstel in die leer hoe om hierdie mark te verhandel, begin met 'n risiko-vrye demo rekening wat real-time pryse data is. Goeie handel! --- Geskryf deur Rob Pasche Video Lesse || Gratis Forex Opleiding Breakout - 15 minute per dag - 10-20 pitte - Elke dag - 95% winsgewende bedrywe Breakout - 15 minute per dag - 10-20 pitte - Elke dag - 95% winsgewende bedrywe Breakout - 15 minute per dag - 10-20 pitte - Elke dag - 95% winsgewende bedrywe Dit is 'n uiters eenvoudige breakout stelsel en dit werk soos volg: As die vorige dag 'n hoë oorskry deur 3 pitte + verspreiding = koop TP = 5 pitte SL = 10 pitte As die vorige dag 'n lae oorskry deur 3 pitte + versprei = sell TP = 5pips SL = 10 pitte Werk op die beginsel dat wanneer 'n tempo plaasvind, sy heel waarskynlik nogal 'n bietjie in die rigting van die tempo reis as gevolg van die skielike oplewing van die mark bestellings en ander inskrywing bestellings hy skil daarin tot op hierdie vlakke. 5 pitte is konserwatief, die prys kan en nie veel verder te reis, maar dit is 'n baie maklike manier om konsekwent wins maak - byna elke dag. As gevolg van die stywe stop ek gebruik uiterste bedrae van hefboom, ek waag soveel as 5% van my rekening per handel. Vashou aan die pare met die laagste versprei vir ooglopende redes. Gelukkig pype! 10 tot 15 pitte per dag Lid sedert. 16/05/2011 Hierdie stelsel is veral vir beginners. Beginners kla altyd dat die mark beweeg teenoorgestelde van wat hulle dink. So hoekom nie iets om hierdie probleem te oorkom nie. Maak seker dat jy ur tyd van grafiek stel om GMT. Gebruik hierdie strategie op vlugtige pare. Oorspronklik gepos deur Sasha Hierdie stelsel is veral vir beginners. Beginners kla altyd dat die mark beweeg teenoorgestelde van wat hulle dink. So hoekom nie iets om hierdie probleem te oorkom nie. Maak seker dat jy ur tyd van grafiek stel om GMT. Gebruik hierdie strategie op vlugtige pare. Draad: Greedless prys aksie. 15 pitte per dag. Aansluit Datum Augustus 2011 Posts 4 Greedless prys aksie. 15 pitte per dag. Dit is my idee vir 'n ander hoek te benader om die prys aksie handel. Net vir die rekord ek is 'n newbie. Ek het stadig leer en oefen verskillende handel stelsels vir 14 maande op die praktyk Acounts en ek dink ek is gereed om te gaan woon. Eerstens moet jy die Elliot golf, ondersteuning en weerstand, kandelaar patrone, en driehoek breakouts weet. Tweede Ek kyk na hoe laat dit is. As dit is 09:00 sentrale keer as ek weet die Londense is 2 uur vanaf sluiting, en die VSA is oop vir 2 uur. So ek sal kyk na al geldeenheid pare wat handel oor euro, Amerikaanse dollar, pond, CAD, en so aan. Derde sal ek analiseer die dag grafiek vir enige van die in stap een genoteerde prys aksie voorkomste. As ek nie iets sien ek skuif na die 4 uur dan die 1 uur, en as ek nog niks te sien beweeg ek na die volgende geldeenheid paar. Hou herhaal onbebouwd jy 'n settup waar jy is amper positiewe jy kan die prys rigting vir die volgende 15 pitte voorspel vind. In die geval dat jy nie sien nie wag 4 tot 6 uur en check die geldeenheid kaarte vir daardie tydperk. Vierde sal my neem wins slegs 15 pitte. Sodra ek getref 15 pitte vir daardie dag, ek gedoen. Stoploss is aangepas vir die tydperk wat jy handel dryf, in corrolation met ondersteuning en ressistance vlakke. Dit is ment 'n verry veelzijdige handel stelsel wees. Ek voel dat die skiet vir meer as 15 pitte is gulsig. Ek is in die weermag en nie ave baie tyd om handel te dryf. Hierdie stelsel laat 'n baie ruimte vir die gereg / fout, en is regtig subjektiewe om die persoon handel dit. Ek hou nie van aanwysers. En ek is op soek na enige konstruktiewe advies. Thread: 15 pitte per dag op euro / dollar Aansluit Datum Januarie 2010 Plek Texas Posts 25 15 pitte per dag op euro / dollar Hier is 'n KISS Londen Breakout stelsel Ek het gewerk vir 'n rukkie. Ek wil graag om te hoor wat almal dink: Stel inskrywing punte teen 'n hoë en 'n lae van EURUSD van 00:00 GMT om 09:00 GMT. Toegang is die eerste kruis van die hoë of lae punt (i Gebruik altyd 'n sluiting bo of onder. Dit hou 'n baie van die wipsaw prys aksie wat gesien kan word op die daaglikse hoë en lae van verwek handel.) Kruis bo die hoë is 'n koop orde en onder is 'n sell orde. Ek gebruik TP van 50 pitte en SL by 20. Ek beweeg SL tot gelykbreek nadat ek getref 25 pitte van wins. In back testing het ek 60 pitte is die gemiddelde skuif vir die EURUSD sodra dit kruisies een van hierdie lyne, maar die standaard afwyking is 41 pitte so dit beteken wissel 'n goeie deal. 50 pitte is die beste TP punt ek gesien het. Gemiddeld SL nodig is 21,1 pitte met 'n standaardafwyking van 33,6. My 20 pitte SL stop uit 'n billike bedrag van goeie bestellings maar in die lang termyn, die laer onttrekkings payoff. Ek beweeg altyd SL 'n naby fib hoë / lae as daar een binne 5-7 pitte. Algehele die stelsel het getoon om 'n suksesvolle handel verhouding 45%. Dis beide live (regte geld) en back testing. Rekeningkunde vir diegene mislukte ambagte wat die gelykbreekpunt lyn Ek sien tussen 15-16 pitte per handel gemiddeld oor te steek. Dit het 'n bron van 'n goeie deal van my onlangse winste nie. Ek weet afwyk effens van plan wanneer dit logies, maar ek probeer om & quot; stel dit en vergeet dit & quot; By wyse van spreke. Deur dit te doen het bewys dat 'n baie emosie voorkom. Die element Ek wil inkorporeer in hierdie is 'n metode van ontleding van die algemene wisselvalligheid, sê die gemiddelde kers grootte, en gebruik 'n verhouding van daardie te tp / SL bepaal. Ek het 'n paar dinge probeer, maar hulle het nog nie vir my gewerk het. Enige idees? Eenvoudige Breakout System As die vorige dag 'n hoë oorskry deur 3 pitte + verspreiding = koop TP = 5 pitte SL = 10 pitte As die vorige dag 'n lae oorskry deur 3 pitte + versprei = sell TP = 5pips SL = 10 pitte Werk op die beginsel dat wanneer 'n tempo plaasvind, sy heel waarskynlik nogal 'n bietjie in die rigting van die tempo reis as gevolg van die skielike oplewing van die mark bestellings en ander inskrywing bestellings hy skil daarin tot op hierdie vlakke. 5 pitte is konserwatief, die prys kan en nie veel verder te reis, maar dit is 'n baie maklike manier om konsekwent wins maak - byna elke dag. & Lt; & lt; & lt; Vir Beperkte tyd, dis net $ 37 & gt; & gt; & gt; Uiteindelik! 'N stap-vir-stap strategie wat enigiemand kan handel. Van: Gemiddeld & quot; Joe & quot; Parker D aar Gefrustreerd Trader, Ek het 'n paar slegte nuus vir jou! Forex is om te verander. vir ewig. Jy is sukses is afhanklik van wat jy kies om te doen van hier af. Die ingewikkelde & quot; stelsels & quot; en & quot; black boxes & quot; is 'n ding van die verlede. Jou handel gaan nou verander. Dit gaan nie oor fancy tegnologie. Dit gaan oor probeer, getoets en bewys metodes. Het jy geweet dat die GBP / USD geldeenheid paar beweeg rondom 130 pitte elke dag. en dat die euro / dollar paar tipies beweeg meer as 140 pitte elke dag. Dit is byna 300 pitte elke dag op hierdie twee pare alleen! Nou, kyk na 'n paar van die ander groot munt pare, en ons het meer as 1000 + pitte van beweging elke dag. Gryp 'n skrale 50 pitte per dag van hierdie beweging is baie realisties. As jy dink dit is 'n & quot; magic pil & quot; dan beveel ek jou die "Elke Forex produk blootgestel 'Rapport weer lees! Maar, as jy op soek na 'n eenvoudige, stap-vir-stap strategie om konsekwent wins maak. dan is jy op die regte plek. Het jy die belangrikste ding wat amateur handelaars skei van pro handelaars ken? Dit is vertroue. vertroue in hul handel strategie. Wanneer jy handel, is jy bekommerd oor die vraag of jou volgende handel gaan 'n wenner of 'n verloorder wees? Moet jy angstig en naby ambagte vroeë - of selfs wraak handel. maak dom & quot; foute & quot ;, wat jy 'n paar minute later spyt? Al hierdie kan maklik gestop! Daar is geen rede vir hierdie. Dit is waar dat. Hulle het nie & quot; geheim & quot; stelsels, of & quot; fancy & quot; aanwysers. Hulle doen iets anders het al. Hulle het 'n proses. Ek weet dit klink dalk vreemd - maar ek is doodernstig! Hulle weet dat daar is baie maniere om winsgewend handel te dryf - en dat dit alles begin met 'n stewige strategie. Pro handelaars weet daar is geen 'set en vergeet & quot; stelsels daar buite - hulle het daar, het dit gedoen en het die t-hemp! Jou sukses is afkomstig van die neem van 'n stewige strategie en maak dit jou eie. Dit is soos om seker te maak jy het soliede grondslag waarop om jou huis te bou - die huis is net so goed soos die fondament dit is gebou op. Ek is regtig hier in gesprek met handelaars hier wat keelvol die vullis wat ander mense slaag as Forex & quot; produkte & quot; . As jy 'n redelike bedrag van die brein het, dan is jy nie die tipe om te val vir die beloftes van & quot; oornag & quot; rykdom. Ek is beslis nie praat oornag rykdom. No ek praat bestendige vordering. met behulp van 'n bewese strategie. en die gebruik van gesonde verstand om voordeel te trek uit die mark. Ek wil graag vir jou om aan te bied: 50 Pips 'n Dag en handel; . 50 Pips 'n Dag en handel; is 'n beproefde strategie wat die toets van die tyd deurstaan ​​het. Is dit waarborg 50 pitte elke dag? Natuurlik nie. Niks is seker in die Forex mark. Maar, gebruik dit as jou fondament, jy sal 'n stewige strategie om te gebruik as jou proses. Hierdie proses is hoe jy sal verbeter met verloop van tyd, om werklik te trek groot geld uit Forex. Jy kry 'n totaal stap-vir-stap handel strategie wat jy dadelik kan aflaai. Hier is wat die afgelope kliënte het gesê sowat 50 Pips 'n Dag en handel ;. "Hallo Alan, het ek net Aangeschafte" 50 pitte 'n dag "vanoggend en gelees deur dit. Ek het gevind dat die handleiding baie maklik om te verstaan ​​en wat geskryf is in so 'n manier dat die strategie is duidelik en concise. It is verfrissend om 'n te vind Forex Handleiding so goed soos dit 'n goeie stelsel, 'n goeie prys en raai wat GEEN padding "-.. Ted "Na 'n jaar van die toets en die ontleding van handel stelsels en metodes, 50 Pips 'n dag is 'n asem van die vars lug. Dit is 'n logiese stelsel vertrou op kern tegniese beginsels wat die toets van die tyd en omvattende in sy eenvoud wat alle aspekte van 'n verhandeling bestand plam. 'n ware bloudruk vir sukses vir alle vlakke. " - Bill P. "Ek het nog altyd gebruik kerse, maar kan sien die voordeel van die gebruik van die bar kaarte vir duideliker opening en sluiting van posisies. Na die lees van die reëls dit lyk asof hulle baie logies om die punt wat ek gaan gebruik 'n demo rekening vir 'n kort tydperk voor 'n ernstige bank om die werk van. Ek is vol vertroue Ek het die regte besluit te koop "50 pitte per dag" gemaak. " - Richard S. "Het die boek twee keer gelees en dit lyk awesome. Sal begin praktyk hardloop hierdie komende week. Ek is 'n newbie en baie stelsels maak groot beloftes. Wat ek die meeste hou is dat ek eintlik om te dink voordat jy die skuif. My diskresie en nie die motor vlieënier. Dankie ouens. " - Tony "Baie maklik om te implementeer strategie en is hoofsaaklik gebaseer op die prys aksie. Ek sou dit verwys!" - Rick "Nice boek te danke." - Frefre "Uitstekende strategie, baie eenvoudig" - Michael "Ek hou van hierdie strategie vir sy eenvoud. As ons terugkyk oor my kaarte Ek kan sien 'n besliste voordeel van hierdie metode is dat dit af sal sny op die aantal ambagte en sodoende die potensiaal van die ambagte wat aan hulleself te bied aan die toeneem." - Mike M. "Hallo.. Ek afgelaai 50 Pips Dag 'n paar dae gelede het ek net 'n kans om te gaan deur dit Na die toets dit uit 'n bietjie op 'n praktyk rekening, dit lyk na net die ding waarvoor ek is op soek 'n. eenvoudige strategie wat maklik is om te implementeer en lewer mooi resultate. Dankie vir jou hulp! " - Jeffrey L. "Ek is opgewonde oor die stelsel uiteindelik 'n eenvoudige manier om winsgewend handel.." - Carl "Ek het gevind dat hierdie eenvoudige en doeltreffende." - Laurence D. "Fantastic, lyk ek uiteindelik 'n bietjie geld te maak in forex." - Ron "Op die laaste. 'N stelsel en strategie wat 'n relatiewe beginner eintlik kan volg en voordeel trek uit. Dit het bewys dat 'n stelsel wat ek kan volg en te verstaan. Thank you so much vir die eenvoud. Ek kan jou nie sê hoeveel ek vyf spandeer op soek na iets wat nie so verwarrend was en belaai met kompleksiteit dat ek uiteindelik sal opgee en sit dit op die rak ek reeds met groot sukses Jy het dit soveel makliker gemaak Dankie "-... Roy "Haai Hoe verfrissend eenvoudige en goed verduidelik en dankie vir die nuttige tydsberekening aanwyser Allthis moet my help vind hierdie 50 pitte wat baie mooi elke dag dankie sou doen" - Robbie J. "Hierdie boek is eenvoudig en maklik om te verstaan." - LS "Regtig 'n goeie strategie, danksy !!" - Mustafa "Ek het nou net gekoop en gelees deur die 50 pitte / dag ebook. Ek wou jou vertel ek dink dit is baie goed geskryf en maklik om te volg. Dit lyk soos 'n strategie wat ek kan eintlik gebruik en ek veral hou van die feit dat dit in die eerste plek is gebaseer op prys aksie 'n geen dom sloerende ander as net die basiese kinders aanwysers om te verseker dat jy aan die regte kant van die tendens. Baie goeie produk! " - Tim "Soos" 50 Pips 'n dag "baie eenvoudige en duidelike stelsel." - Hui "Jou boek was baie maklik om te verstaan ​​en ek sal die strategie probeer om so gou as die mark open Maandagoggend in Australië. Dankie vir die aanbieding van hierdie strategie om ander handelaars." - Anthony J "Ek is op soek na 'n lang tyd, mors geld op EA se en baie ander bedrogspul Forex se. Dit is die eerste keer dat ek gemaklik gevoel dat ek goed die antwoord met mag gevind het" 50 Pips 'n dag. Dit lyk baie logies te wees ná drie keer om dit te lees. "- Richard "Groot strategie. Hou aan met die goeie werk." - Leon ". Welgedaan uitstekende boek" - Peter R. ". Baie maklik om te volg en 'n paar unieke kinkels wat baie nuttig om beginners sal wees en ervaar gelyk." - Phil S. "Sjoe, al was dit net ek hierdie metode het van die begin van my handel loopbaan, ek kon kontant betaal vir my huis, my kinders huise gegaan op openbare vakansiedae elke 6 maande tot 'n paar nuwe en eksotiese plek. Ek het duisende gekoop dollars ter waarde van sagteware, maar niks, en ek bedoel niks is so eenvoudig en betroubaar as hierdie stelsel vir 'n newbie of ervare handelaar. Damn waar was jy 8 jaar gelede? Dankie sooo baie Alan. " - Geoff L Dit is nie 'n & quot; stelsel & quot ;. Daar is geen outomatiese knoppie te kliek en senuweeagtig wag. Ek bied jou 'n streng stel reëls om te volg. As jy 'n paar eenvoudige reëls dan kan volg jy halfpad daar! Ek gaan 'n bietjie van die strategie openbaar hier. Eerstens, ons handel met die tendens. Dit verlaag nie net ons risiko, maar verhoog ons wen-koers ook! Die reëls van 50 Pips 'n Dag en handel; verseker dat ons in net teen die laagste moontlike risiko. Die strategie word gedoen deur om seker te maak dat ons handel met terugsakkings. Handel met terugsakkings is die kern van die strategie en daarom het ons het 'n baie klein stop verliese op ons ambagte. Die stoploss ons is gewoonlik in die 10 - 15 neut reeks. Wat jy weet, as jy vertroud handel Forex, is baie klein. 50 Pips 'n Dag en handel; aanbiedinge. 'N Bewese. probeer-en-getoets en winsgewende strategie Verduidelik stap-vir-stap in die fynste besonderhede Uiters maklik om handel te dryf Welkom by die 5 pitte per dag outomatiese forex stelsel. As jy op soek is na 'n outomatiese forex oplossing wat konsekwent jou forex rekening sal verhoog word tot jy vir 'n ryk toekoms dan het jy na die regte plek gekom. Die 5 pitte per dag forex robot gemaak het ten minste 'n gemiddeld van 5 pitte per dag vir meer as 5 jaar! Die meeste dae dit maak 'n baie meer veral nou dat dit beskikbaar is vir 28 munt pare! Gebruik dit as jy wil 'n gemiddeld van ten minste 5 pitte per dag kry en jou rekening te groot hoeveelhede te verhoog op auto pilot! Is jy keelvol om te probeer verskillende forex robots en nog nie 'n wins? Die 5 pitte per dag outomatiese forex stelsel waarborg om jou terug te 'n gemiddeld van ten minste 5 pitte per dag of jou geld! Die robot neem 'n gemiddeld van 2 ambagte per dag op elke munt paar met ambagte fokus ten minste 10 pitte wins. In meer as 5 jaar van die toets is daar 11166 winsgewende bedrywe! Bosting 'n groot 99% wen koers! Die 5 pitte per dag forex robot kan baie groottes verhoog as jou rekening groei. Voordat jy dit weet, sal jou rekening groot wees en jy sal handel met 'n groot lot maak duisende elke dag. & Quot; $ 22.277.606 in netto wins in die afgelope 5 jaar - dit kan jou Forex Trading rekening & quot; Hierdie bekragtig uitslae wys die ongelooflike prestasie van die 5 pitte per dag forex robot oor die afgelope 5 jaar. Hierdie outomatiese forex stelsel gegenereer 'n verstommende + $ 22.277.606 wins. Met ander woorde dit het meer as $ 327,611.84 in maandelikse gemiddelde wins met 'n 98,93% Win Rate! Selfs as jy die gebruik van hierdie forex robot sal begin net 'n jaar gelede kon jy vandag gewees het 'n multi-miljoenêr. Of jy kan dit begin gebruik vandag en 'n multi-miljoenêr binne die volgende paar jaar! Die resultate sal net so indrukwekkend in die toekoms wees as hierdie forex robot neem 'n inskrywing wat altyd betroubaar is - en altyd sal wees! Dit is nie geraak word deur veranderende marktoestande of deur algemene makelaar truuks soos glip en stop jag. As hulle nou daarvan hou of nie, kan makelaars doen niks stop dit neem geld uit die mark! & Quot; Dit kan gebruik word op enige rekening grootte - groot of klein. & Quot; Dit maak nie saak of jy 'n $ 500 of $ 100,000 handel rekening. Jy kan begin handel met hierdie outomatiese forex stelsel in die volgende 5 minute en begin om groot winste uit vandag. Daar is geen beperking op die minimum vereiste balans. Jy kan die lot aan te pas by 'n geskikte grootte vir jou rekening. Selfs met 'n klein rekening hierdie forex robot kan baie soos die toeneem verhoog - voor jy dit weet jou rekening sal wees in die duisende en uiteindelik miljoene! & Quot; n opsomming van handelsresultate & quot; & Quot; Wil jy real time forex resultate & quot sien?; Ons gebruik die MyFxBook publiseer diens aan mense ingelig oor die prestasie van die 5 pitte per dag robot, opgedateer gereeld en met die "gemoedsrus" wat kom uit die wete dat die rekeninge geverifieer hou. State op ander webwerwe kan net fancy rook en spieëls, terwyl in MyFXBook geverifieer rekeninge wat jy weet jy kry die ware Jakob. Hul stelsel neem ons toegang belegger inligting en tjeks dit teen 'n verklaring direk afgelaai word van die MT4 bediener, doeltreffend te keur dat die forex resultate gepubliseer deur ons is 'n werklikheid en nie gedokter op enige manier. & Quot; Dit Forex Robot is gewaarborg om jou te laat Wins of jou geld terug & quot; Hoe gouer jy begin met behulp van die 5 pitte per dag forex robot, hoe gouer sal jy begin om geld te maak ten volle outomatiese uit die handel die forex. As dit jou nie geld maak nie, dan kan jy geen vrae gevra waarborg gebruik die 100% en vra vir 'n volle terugbetaling. Daar is geen risiko wat betrokke is met jou aankoop sodat jy niks om te verloor, maar finansiële vryheid te verkry het! & Quot; Die installering van die 5 pitte per dag forex robot in 5 minute en geniet jou vryheid terwyl jy haal jou geld! Nee Handel kennis of ondervinding Vereiste & quot; 5 pitte 'n dag is geskik vir beginners, kundiges en diegene wat absoluut niks oor die handel te leer ken. Dit sluit gedetailleerde instruksies, 24/7 ondersteuning en 'n lid forum vir al jou vrae en voorstelle. Jy hoef net te weet dat 'n forex robot ambagte outomaties die mark vir jou met behulp van Meta Trader wat 'n gratis en kan afgelaai verhandelingsplatform. Solank as wat jy 'n internet konneksie wat jy kan Meta Trader gebruik om die 5 pitte per dag robot loop. Ons bied selfs 'n VPS (Virtual Private Server) wat jy kan gebruik om die robot hardloop so jy hoef nie eens nodig het om jou rekenaar met het. Jy kan die opstel van die 5 pitte per dag forex robot in 5 minute (gratis opstel diens ingesluit) en kyk hoe die geld rol in! Dit is so eenvoudig soos (1) Koop (2) Setup (3) Wins! As jy wil om te neem voordeel van hierdie een keer in 'n leeftyd geleentheid by die spesiale Begin Prys van Net $ 199 $ 99 (Jy sal nooit weer gefaktureer) Ek stel voor jy optree Fast voordat ons verhoog die prys Kyk wat ander mense sê oor die 5 pitte per dag forex robot: 15 Pips per dag Forex Trading System Hier is 'n 15 Pips per dag Forex Trading System jou maksimum verlaging is eintlik 1% In geval en ook jy kyk na 1% as gevolg kampioen 'n persoon nogtans werp, terwyl jy besit ten opsigte van 40% wat verband hou met 'n groot handel asook Ons bevraagteken die rede waarom agtien Pips? nie regtig 10, nie regtig 15, nie regtig 20 egter agtien? Sodra die fraktale eintlik beskadig onder die werklike rooi-gekleurde versameling en ook die AO is eintlik oor die gaan oor nadat dit die mark en ook die omgekeerde geld vir enige aankoop. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en strategie vir gratis aflaai Die belangrikste ding sou wees om net te kry wat bedryf wat jy met 'n minimum van agtien Pips waarop Dag. Wanneer die dag nie ervaar 'n aanduiding, redelike voldoende, 'n persoon wag om; jy kan 'n ander 1 te vind oor die volgende dag wat jy met ses en dertig Pips. Jou eie gevaar moet altyd uiteindelik 'n 1%, asook die fokus op verkieslik 1% ook. Ek hoop regtig ek is voor die hand liggend saam met my persoonlike System Ek het het 'n persoon alles in 'n enkele web bladsy. Hierdie spesifieke betrekking op enige tipe stelsel wat jy tans op die oomblik gebruik te maak. Ander gesoek 100pipstodayscalper 5pips per dag scalping stelsel deur Laurentiu Damir (Goodreads outeur) Wil lees 50 Pips 'n dag Forex Strategie Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal forMore 50 Pips 'n dag Forex Strategie Dit is 'n baie duidelike en maklik om forex strategie volg om mee te begin bereiking konsekwent wins dag na dag handel die forex mark. Dit sal jou laat 50 pitte per dag of meer elke dag. Dit is ideaal vir beginner handelaars, maar dit sal 'n groot deel van die hulp aan meer ervare handelaars wat nie gevind 'n duidelike strategie om winste consistenly maak. komponente Ondersteuning en weerstand kandelaars bewegende gemiddelde Tydraamwerk - 4 uur grafiek Dit is maklik om te verstaan ​​en in die praktyk om te sit. Dit het baie goed gedefinieer inskrywing, stop verlies en uittreevlakke. Afgesien van die strategie, hierdie boek bevat ook 'n baie nuttige gids wat jou leer hoe om 'n winsgewende forex stelsel te bou vir jouself en hoe om handel en geldbestuur foute te vermy. Hoe om 'n stewige Trading System Bou Is jy nuut is tot die forex of net begin om handel te dryf op 'n lewendige rekening, maar met min sukses? Jy moet 'n stewige forex stelsel wat gebaseer is op gesonde beginsels van die forex mark, wat duidelik handel en geldbestuur reëls het. Het jy 'n forex stelsel en jy is die handel daarmee vir 'n tydperk van die tyd, maar nog steeds jy nie die sukses wat jy gehoop het? Dit kan net beteken dat jou handel stelsel nie rekening hou met die basiese handel reëls en beginsels wat enige kragtige forex stelsel inkorporeer. Hierdie boek leer jou hoe om jou eie kragtige forex stelsel te bou, wat is die belangrikste forex gereedskap wat jy moet sluit in dit, wat nie in jou forex stelsel te sluit, hoe om soliede geld bestuur reëls en equaly belangrik toepassing, hoe om te verhoed dat die maak van handel foute wat jy sal kos wanneer jy begin om handel te dryf met jou nuut ontwikkelde forex stelsel. minder Kry 'n afskrif Resensies vriende Om te sien wat jou vriende het gedink van hierdie boek, teken asseblief.


No comments:

Post a Comment